נתניהו וגלנט בהצהרה: "המבצע יימשך עד להחזרת המשילות"

    אבי יעקב No Comments on נתניהו וגלנט בהצהרה: "המבצע יימשך עד להחזרת המשילות"

    ברקע המבצע הצבאי בג'נין, מסרו הערב הצהרה מיוחדת לתקשורת ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון גלנט. נתניהו: "אנחנו נמשיך בפעולה הזאת ככל הנדרש כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל". גלנט: "בשנה האחרונה תושבי ג׳נין הפכו לבני ערובה בידי מחבלים, לא עוד"

    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    וידאו: עומר מירון / לע״מ, סאונד: בן פרץ / לע״מ

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שני) הצהרה לתקשורת בתום הערכת המצב הביטחונית המשותפת עם שר הביטחון, ראש השב״כ והרמטכ״ל, ואמר: ״צה"ל יצא הלילה לפעולה נרחבת נגד מטרות טרור בג'נין. בחודשים האחרונים ג'נין הפכה לעיר מקלט לטרור – אנחנו שמים לזה סוף. כוחותינו נכנסו לג'נין לקני המחבלים – הם מחסלים מחבלים, הם עוצרים מבוקשים, הם הורסים מפקדות ותופסים הרבה נשק, והם עושים דבר נוסף – הם הורסים מעבדות כמעט בהיקף תעשייתי. מעבדות שמהם יצרו חומרי נפץ, חומרי חבלה ומטענים שנועדו לקטל ורצח של אזרחים ישראלים. את כל זה הם עושים באחד המקומות הצפופים על גבי כדור הארץ, והם עושים זאת במינימום פגיעה באזרחים עד לרגע זה, ובשום פגיעה בבלתי מעורבים, וזאת ההנחיה – לדאוג לביטחון כוחותינו וגם להימנע ככל הניתן מפגיעה באנשים חפים מפשע".

    נתניהו המשיך ואמר כי "אני כבר אומר מזה זמן שאנחנו עוסקים בשינוי המשוואה מול הטרור, עשינו את זה לפני שנתיים וחצי במבצע "שומר חומות" מול חמאס, החזרנו אותו עשור לאחור. עשינו את זה לפני כמה שבועות במבצע "מגן וחץ" שחיסלנו את בכירי הגא״פ, ואנחנו עושים זאת היום בג'נין בשילוב של אמצעים, הפתעה, נקיטת עוצמה ושינוי הכללים. הדבר הזה מוסיף גם ליכולת ההרתעה של מדינת ישראל, גם להגנה מפני פיגועי טרור נוספים וגם לשינוי המשוואה במרחב. אני מבקש להודות ולהביע הערכה לשר הביטחון, לרמטכ"ל, לראש השב"כ, למפקדים – אלה שכאן ואלה שבשטח, ולחיילים שעושים עבודה יוצאת מן הכלל. אני יודע שכל אזרחי ישראל עומדים מאחוריהם. אנחנו נמשיך בפעולה הזאת ככל הנדרש כדי להחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל".

    שר הביטחון יואב גלנט אמר כי: "כוחות צה״ל ושב״כ פועלים ביממה האחרונה בלב מחנה הפליטים בג׳נין. הכוחות מסתייעים באמצעי לחימה מהאוויר, הפעולה הזאת עובדת כמצופה. אני חוזר ואומר כאן: לכל מי שמבקש לפגוע במדינת ישראל, באזרחיה ובחייליה, לא יהיה מקום בטוח – לא בעזה, לא בשכם ועכשיו כולם יודעים שגם לא בג׳נין. בשנה האחרונה תושבי ג׳נין הפכו לבני ערובה בידי מחבלים, כבר היום יצאו אלפי אנשים מהעיר ג׳נין שרוצים חיים שלווים ושקטים, אנחנו נדאג להשיב את השקט לאזור".



    0 תגובות